Wednesday 15 November 2017

Calforex exchange richmond


Calforex Currency Exchange - Richmond, Kolumbia Brytyjska V6Y 2B6 (Richmond Centre) Informacje o Calforex Wymiana walut w Richmond Centre - lokalizacja, godziny, kupony Calforex Wymiana walut w Richmond, Kolumbia Brytyjska - oszczędź pieniądze i nie przegap okazji, zdarzeń, wiadomości, kuponów. Calforex Currency Exchange znajduje się w Richmond Center, Richmond, Kolumbia Brytyjska - V6Y 2B6 Kanada, adres: 6551 No. 3 Road. GPS: 49.166721. -123.136761. godziny, lokalizacja sklepu, wskazówki Czy kiedykolwiek byłeś w sklepie: Calforex Wymiana walut w Richmond Centre Twoje zakupy są ważne. Pomóż innym klientom i odwiedzającym i oceń satysfakcję z kalkulatora walutowego w centrum Richmond (Richmond, Kolumbia Brytyjska) - wystarczy wstawić swoją opinię. Godziny Centrum w Richmondu Holiday amp Godziny Godziny szczególne: 11:00 - 18:00. Dzień Nowy Rok, Dzień Rodziny, Wielki Piątek, Niedzielę Wielkanocną, Dzień Wiktorii, Dzień Kanady, Dzień BC, Dzień Pracy, Dzień Dziękczynienia, Dzień Pamięci. Regularne godziny otwarcia poniedziałek 9:30 am-7:00pm. Wtorek 9:30 - 19:00. Środa 9: 30-21: 00. Czwartek 9: 30-21: 00. Piątek 9: 30-21: 00. Sobota 9: 30-19: 00. Niedziela 11:00 am - 6:00 pm. Czy odwiedziłeś / aś Calforex Wymiana walut w Richmond Centre Napisz recenzjęCałkowita Lokalizacja sklepu z kreskami walutowymi w Richmond (Kolumbia Brytyjska, Kanada) Całkowita liczba sklepów z kalkulacjami Calforex w Richmond: 1 Największe centrum handlowe w Richmond z Calforex Sklep wymiany walut: Richmond Centre Calforex Waluta Wymieniaj sklepy w Richmond - poznaj informacje o marce Calforex Currency Exchange i wszystkich lokalizacjach wymiany walut Calforex w Richmond - Kolumbia Brytyjska, Kanada. Wybierz z listy poniżej sklep z opcją wymiany walut Calforex w Richmond. Wszystkie kalendarze wymiany walut Calforex są również wyświetlane na mapie. Lista największych centrów wymiany walut Calforex w Richmond Informacje o godzinach otwarcia sklepów Calforex Wymiana walut w Richmond Lokalizacja i mapa sklepów w Richmond Sprzedaż, imprezy, kupony w sklepach wymiany walut Calforex w Richmond Lista Calforex wymiany walut w Richmond ( Kolumbia Brytyjska, Kanada) Calforex Wymiana walut z siedzibą w Richmond Center 6551 No. 3 Road, Richmond, BC, V6Y 2B6 Salony wymiany walut Calforex w Richmond na mapie Największe centra handlowe w Kolumbii Brytyjskiej dla Calforex Wymiana walut Richmond Center 6551 No. 3 Road, Richmond, BC, V6Y 2B6 Najlepsze centra handlowe w Kanadzie i centra handlowe Scarborough Town Centre w Toronto 300 Borough Drive, Scarborough, Ontario, M1P 4P5, Kanada Westboro Village w Ottawie 261 A Richmond Road, Ottawa, Ontario K1Z 6X1, Kanada Richmond Centre w Richmond 6551 No. 3 Droga, Richmond, BC, V6Y 2B6 Fairview Pointe-Claire w Pointe-Claire 6801, autostrada Transcanada, Pointe-Claire, Quebec Młyny Crossiron w Rocky V Zobacz 261055 CrossIron Blvd, Jednostka 800, Rocky View, Alberta T4A 0G3, Kanada Fairview Mall w Toronto 1800 Sheppard Ave. East, Toronto, ON, M2J 5A7 Metropolis w Metrotown w Burnaby 4700 Kingsway, Burnaby, BC V5H 4M1, Kanada Centrum handlowe Upper Canada w Newmarket 17600 Yonge St, Newmarket, ON, Kanada, L3Y 4Z1 Les Promenades St-Bruno w Saint - de-Montarville 1, Boulevard des Promenades, Saint-Bruno-de-Montarville, Quebec J3V 5J5 Centrum handlowe Orchard Park w Kelowna 2271 Harvey Ave 180, Orchard Park, Kelowna, BC V1Y, KanadaCalforex Wymiana walut Najlepsze oferty w tym kraju Filozofia firmy Calforex jest prosta. Zapewniamy najlepsze kursy wymiany walut, zachowując najszerszy wybór walut obcych dostępnych w magazynie w naszych oddziałach w całej Kanadzie. Przy wyborze ponad 100 walut pomagamy zapewnić oszczędność pieniędzy za pośrednictwem banków i znaleźć walutę, której szukasz, kiedy zatrzymasz się do odwiedzenia. Wymiana walutowa Calforex szczyci się centralnymi oddziałami zatrudnionymi przez profesjonalnie przeszkolonych specjalistów i menedżerów, aby bezpiecznie i skutecznie pomagać wymienić środki pieniężne, transferować lub otrzymywać fundusze z zagranicy. Firma Calforex świadczy usługi osobom fizycznym, firmom lokalnym, zleceń hurtowych oraz bezgotówkowych międzynarodowych usług transferu pieniędzy. Zatrzymaj się w pobliżu oddziału Calforex blisko Ciebie i dołączasz do każdego miliona osób, instytucji finansowych i firm, z którymi serwujemy każdego roku i na pewno przekonasz się, że jeśli chodzi o usługi wymiany walut, wygrałeś / aś 8217t znaleźć inną firmę, która ciężko pracuje pieniądze. Detaliczny Cash Break Spring Special Jest to pora roku ponownie dla Calforex Student Spring Break Special. Aktualnie studenci zapisani mogą odwiedzić dowolną z naszych lokalizacji detalicznych i wspomnieć o tym specjalnym i otrzymać bezpłatną transakcję. Zapytaj też o nasz program wykupu waluty na każdy zakup powyżej 400 (odpowiednik CAD), który umożliwi Ci wymianę pozostałej waluty po tej samej stawce, jaką kupiłeś, bez żadnych opłat. Ogłoszenie nowej usługi: Zamów walutę online i dostarczysz do Ciebie Teraz oferujemy zagraniczne środki pieniężne na zakupy online z pełnym ubezpieczeniem dostaw. Pobranie gotówki zagranicznej nigdy nie było tak łatwe. Calforex Foreign Exchange oferuje różne usługi pieniężne i bezgotówkowe dla osób fizycznych, korporacji i innych organizacji poszukujących lepszej obsługi i stawek z tytułu wymiany waluty. Bank Uwagi Handel zagranicznymi Usługi bankowe Rachunki banków zagranicznych Rachunki bankowe w banku bankowym Projekty bankowe w Stanach Zjednoczonych Przesyłki wychodzące Przelewy wychodzące Przelewy przychodzące Transakcje bieżące Globalna płatność za zakup Powrót Program Najnowsze korporacyjne wiadomości i blogi Niezależnie od tego, czy jesteś romantyzmem czy jesteś żonaty od 20 lat. Dla Kanadyjczyków może to być trudne pytanie. Jeśli zmienisz swoje. Do tej pory większość uchwał New Year8217s straciła pewność i zaczyna się. Zwiedzanie Kuby po raz pierwszy Szczęściarz Trochę zmieszany z ich podwójnym kursem. Kurs wymiany jest lepszy od banków i kosztuje tylko 3,50 CAD za transakcję, bez limitu kwoty. Prosta, łatwa i szybka obsługa. Znalazłem to miejsce, gdy odwiedziłem w VancouverRichmond miejsca w Googled ForEx. Wcześniej zawsze wykonywałem moją wymianę w prawie wolnym od pracy przed przekroczeniem granicy - po prostu dlatego, że to wszystko, co wiedziałem z poprzednich podróży do Kanady. Ostatni raz, wiedząc, że kurs walutowy był bardzo korzystny dla USD, zostawiłem Duty Free Currency Exchange czując się bardzo rozebrane. Kurs był około 1,28 i otrzymałem 1,14 po opłacie. Następnego dnia podczas jazdy w Downtown Vancouver, widziałem losowe miejsce (że teraz chcę pamiętam lokalizacji), gdzie kurs był bardzo korzystne. Nie pamiętam tempa, ale czułem się znacznie lepiej. Tym razem pomyślałem, że będę musiał przygotować się z wyprzedzeniem34 i poszukać lokalizacji ForEx. Opinie Google dało to miejsce 4.5 5 gwiazdek. Co po pierwsze - nie było tak niejasne z Google, że to miejsce znajdowało się w centrum handlowym (Richmond Centre). Więc mój GPS ciężko go odnaleźć. Kiedy wreszcie ją odkryłem, było to dość proste, ale nadal czułem się nieco zdzierany. Może to dlatego, że kurs od tego czasu spadł do 1,23 w porównaniu z pięknym 1.28, jakie doświadczyliśmy kilka miesięcy temu, ale także, to miejsce pobiera dodatkową opłatę w wysokości 3,50. Po tym wszystkim zostało powiedziane i zrobione, moja stawka wyniosła 1,17. Nie mogę narzekać zbyt wiele, bo dostałem to, czego potrzebowałem, ale żałuję, że zamiast googlingu zamiast Yelped nie chciałem. Podsumowując - znajdź wygodniejsze miejsce, ale jeśli zdarzy ci się udać się do Richmond Center, jest to bardzo wygodne. Byłem w Richmond, ale nie próbowałem iść do centrum handlowego. Miło mieć tę opcję w centrum handlowym, aby zapisać inną podróż do lokalnego banku. Banki są dość rozsądne, tylko 3,50. Czyste, przestronne ampułki 3 otwarte. śmieszne, jak te domy waluty wszyscy wydają się mieć wysokie szkło dla ochrony, ale kto ma zamiar złodziej obcej waluty zamiast banku --- wewnątrz środka Pomocny mają wyświetlacz cyfrowy z przodu, aby pokazać wszystkie ich współczynniki konwersji . Calforex Wymiana walut - Richmond Znalazłem to miejsce, gdy I Googled ForEx miejsc w VancouverRichmond. Wcześniej zawsze wykonywałem moją wymianę w prawie wolnym od pracy przed przekroczeniem granicy - po prostu dlatego, że to wszystko, co wiedziałem z poprzednich podróży do Kanady. Ostatni raz, wiedząc, że kurs walutowy był bardzo korzystny dla USD, zostawiłem Duty Free Currency Exchange czując się bardzo rozebrane. Kurs był około 1,28 i otrzymałem 1,14 po opłacie. Następnego dnia podczas jazdy w Downtown Vancouver, widziałem losowe miejsce (że teraz chcę pamiętam lokalizacji), gdzie kurs był bardzo korzystne. Nie pamiętam tempa, ale czułem się znacznie lepiej. Tym razem pomyślałem, że będę musiał przygotować się z wyprzedzeniem34 i poszukać lokalizacji ForEx. Opinie Google dało to miejsce 4.5 5 gwiazdek. Co po pierwsze - nie było tak niejasne z Google, że to miejsce znajdowało się w centrum handlowym (Richmond Centre). Więc mój GPS ciężko go odnaleźć. Kiedy wreszcie ją odkryłem, było to dość proste, ale nadal czułem się nieco zdzierany. Może to dlatego, że kurs od tego czasu spadł do 1,23 w porównaniu z pięknym 1.28, jakie doświadczyliśmy kilka miesięcy temu, ale także, to miejsce pobiera dodatkową opłatę w wysokości 3,50. Po tym wszystkim zostało powiedziane i zrobione, moja stawka wyniosła 1,17. Nie mogę narzekać zbyt wiele, bo dostałem to, czego potrzebowałem, ale żałuję, że zamiast googlingu zamiast Yelped nie chciałem. Podsumowując - znajdź wygodniejsze miejsce, ale jeśli zdarzy ci się udać się do Richmond Center, jest to bardzo wygodne. Byłem w Richmond, ale nie próbowałem iść do centrum handlowego. Czy to przeglądu hellip Miło mieć tę opcję w centrum handlowym, aby zapisać inną podróż do lokalnego banku. Banki są dość rozsądne, tylko 3,50. Czyste, przestronne ampułki 3 otwarte. śmieszne, jak te domy waluty wszyscy wydają się mieć wysokie szkło dla ochrony, ale kto ma zamiar złodziej obcej waluty zamiast banku --- wewnątrz środka Pomocny mają wyświetlacz cyfrowy z przodu, aby pokazać wszystkie ich współczynniki konwersji . Czy to przeglądu hellip Z branży Specjalności Z 12 lokalizacjami oddziałów detalicznych, Calforex pomaga firmom lokalnym i osobom we wszystkich częściach Kanady przeprowadzać transakcje wymiany walut w najszybszy, najbardziej niezawodny i ekonomiczny sposób. Wymieniamy ponad 100 walut, kupujemy i sprzedajemy bankiety, przewody, czeki podróżne i oferujemy usługi korporacyjne. Akceptowane sposoby płatności: gotówka, kanadyjski bankomat, projekt banku i przewody Założona w 1983 roku. Calgary Foreign Exchange otworzyła swoje biura na 407 - 2 ul. S. W. Calgary, Alberta. Wraz ze wzrostem działalności dewizowej, Calgary Foreign Exchange rozpoczęła ekspansję do branży detalicznej w całym kraju. W kwietniu 1993 r. Calgary Foreign Exchange zaczęła działać pod nazwą Currencies International, aby podkreślić zakres krajowy podjęty przez rosnącą firmę. W 2000 roku chcieliśmy zaznaczyć nasze wejście w nowy rok prowadzenia działalności gospodarczej z ożywioną tożsamością firmy. Dlatego zmieniliśmy nazwę na CALFOREX, skrót od Calgary Foreign Exchange. To współczesne, wyjątkowe i chwytliwe. Obecnie prowadzimy 12 lokalizacji detalicznych i firmowych w British Columbia, Alberta, Manitoba, Ontario i Quebec. Jesteśmy dumni z zapewniania klientom konkurencyjnych usług w zakresie wymiany walut i produktów wysokiej jakości. Nasza przyszłość i sukces polegają na uczciwości, uczciwości i wysoce wyszkolonych kompetentnych zespołach współpracujących ze społecznością w celu osiągnięcia wspólnych celów. Można również rozważyć

No comments:

Post a Comment